Prami Growth Agency
Blog
Tilaa blogi:
Miten kasvumarkkinoinnin teknologiastack kannattaa rakentaa?
Automaatio ja erilaisten teknologioiden käyttö on yleistynyt viime vuosina räjähdysmäisesti sekä markkinoinnin että...
Vertaisarvioilla on vaikutusta B2B-ostajien ostopäätöksiin
Vertaisarvioinneilla on jo vuosia ollut suuri merkitys kuluttajille, ja suurin osa meistäkin on varmasti joskus...
Ostokäyttäytymisen muutos kasvattaa sivuston merkitystä asiakaskohtaamisissa
Maailmassa ei taida tänä päivänä olla yritystä, jolla ei olisi verkkosivuja. Olemmekin jo aiemmin todenneet, että...
Maailma on muuttunut, ja siksi meidän pitää puhua hinnoista
Breaking news: B2B-ostajat googlaavat. Googlatessaan he, kuten me muutkin, etsivät tietoa. Tietoa he käyttävät kun...
Persoonatyöstä apua rekrytointiin
Olen avannut blogissa aiemmin ostajapersoona-ajattelua markkinoinnin apuna. Hyvä työkalu ostajapersoonan rakentamiseen...
Työnantajamielikuvalla on suuri merkitys IT-osaajien rekrytoinnissa
Teknologiateollisuuden yritysten liikevaihdon tasainen kasvu lähes jokaisella toimialalla heijastuu suoraan myös...
Miten markkinointi voi auttaa teknologiayrityksen osaajapulassa?
Teknologiayritysten osaajapula on ollut kuuma puheenaihe jo monen vuoden ajan, eikä tilanne ole lähivuosina...
Smarketing: myynnin ja markkinoinnin yhteistyö vaatii työtä, mutta palkitsee
Markkinoinnin tehtävä on helpottaa myyntiä. Silloin homma sujuu, kun markkinointi ja myynti toimivat hyvin yhteen....
Sales Enablement: millaisia sisältöjä myynti tarvitsee?
Sales Enablement tarkoittaa teknologiaa, prosesseja ja sisältöjä, jotka auttavat myyntiä toimimaan tehokkaasti ja...
Hyviä sisältöformaatteja B2B-liidigenerointiin
Hyvän B2B-liidigenerointikampanjan ydin on kiinnostava sisältö, joka tuottaa lisäarvoa ja hyötyä yrityksen...