Prami Growth Agency
Blog
Tilaa blogi:
Miten tunnistat hyvän liidin?
Kuinka paljon aikaa myynnin kannattaa käyttää liidin tai prospektin edistämiseen, ja mistä tunnistaa ne liidit, jotka...
Miten kasvumarkkinoinnin teknologiastack kannattaa rakentaa?
Automaatio ja erilaisten teknologioiden käyttö on yleistynyt viime vuosina räjähdysmäisesti sekä markkinoinnin että...
Vertaisarvioilla on vaikutusta B2B-ostajien ostopäätöksiin
Vertaisarvioinneilla on jo vuosia ollut suuri merkitys kuluttajille, ja suurin osa meistäkin on varmasti joskus...
Ostokäyttäytymisen muutos kasvattaa sivuston merkitystä asiakaskohtaamisissa
Maailmassa ei taida tänä päivänä olla yritystä, jolla ei olisi verkkosivuja. Olemmekin jo aiemmin todenneet, että...
Maailma on muuttunut, ja siksi meidän pitää puhua hinnoista
Breaking news: B2B-ostajat googlaavat. Googlatessaan he, kuten me muutkin, etsivät tietoa. Tietoa he käyttävät kun...
HubSpot CRM integroituu sulavasti WordPress-sivustoihin
Verkkosivusto on yrityksesi paras myyjä. Inboundin aikakautena etsitään entistä enemmän tietoa yritysten...
Persoonatyöstä apua rekrytointiin
Olen avannut blogissa aiemmin ostajapersoona-ajattelua markkinoinnin apuna. Hyvä työkalu ostajapersoonan rakentamiseen...
Työnantajamielikuvalla on suuri merkitys IT-osaajien rekrytoinnissa
Teknologiateollisuuden yritysten liikevaihdon tasainen kasvu lähes jokaisella toimialalla heijastuu suoraan myös...
Ilmainen HubSpot CRM sisältää nyt sähköpostimarkkinoinnin työkalut
HubSpot CRM -järjestelmä yhdistää myynnin datan ja markkinoinnin automaation helposti hallittavaksi ja...
Miten markkinointi voi auttaa teknologiayrityksen osaajapulassa?
Teknologiayritysten osaajapula on ollut kuuma puheenaihe jo monen vuoden ajan, eikä tilanne ole lähivuosina...