RESURSSIT
Oppaat ja työkalut
Tee-se-itse -tuulella? Ehkäpä löydät täältä hyödyllisiä oppaita ja työkaluja. Tutustu myös englanninkielisiin materiaaleihin.
Englanninkieliset resurssitKasvua kiihdyttävä verkkosivusto
Miten verkkosivusto saadaan tuottamaan? Verkkosivuston tulee mahdollistaa yrityksen kasvu, ei olla sen esteenä. Staattinen, hidas ja heikosti päivitettävä sivusto voi olla turha jarru menestykselle.
Lataa opas30 tehokasta ideaa liidigenerointiin
Tasaisesti rullaava liidigenerointi pitää myyntikoneiston käynnissä ja myyntihenkilöstön tyytyväisenä. Tässä oppaassa esitellään 30 konkreettista liidigenerointitaktiikkaa, joita voit hyödyntää liidigenerointikampanjoidesi terästämiseksi.
Lataa opasSaaS–tuotteen tai palvelun markkinointi
Miten SaaS-tuotteen tai palvelun markkinointi eroaa muusta, ja miten sign upit saadaan kasvuun? SaaS-palveluja tai tuotteita erottavat muutamat olennaiset asiat, jotka kannattaa ottaa huomioon markkinoinnin suunnittelussa.
Lue opasSales Playbook myynnin tehostajana
Termi playbook on tuttu urheilusta, jossa sillä tarkoitetaan joukkueen tietyssä tilanteessa valitsemaa pelistrategiaa. Sales Playbookia sen sijaan sovelletaan myyntiprosessissa. Toimivimmista toimintamalleista valitaan tilanteeseen parhaiten sopiva.
Lataa opasLiidilaskuri
Montako liidiä tarvitset myynnillisiin tavoitteisiin pääsemiseksi? Paljonko liikennettä tarvitset sivustollesi liiditavoitteen saavuttamiseksi? Lataa Excel-laskuri.
Lataa laskuriInbound-markkinoinnin checklist
Kuinka tehdä inbound-markkinointikampanja ja saada tuloksia nopeasti? Lataa muistilista kampanjasuunnittelun tueksi.
Lataa checklistInbound Sales Matrix
Laita liidit järjestykseen Inbound Sales Matrixin avulla. Priorisoi ja valitse joukosta ne, joihin myynnin on syytä käyttää eniten aikaa.
Lataa matriisiOstajapersoonat – mitä, miksi ja miten
Ostajapersoona on yksi tärkeimistä työvälineistä, joiden avulla asiakasymmärrystä voidaan luoda. Lue miksi ostajapersoonia tarvitaan, ja miten niitä rakennetaan.
Lue opasInbound-markkinointi – mitä, miksi ja miten?
Inbound-markkinoinnissa näkökulma käännetään kohti asiakasta, ja pyritään ymmärtämään, millaisten asioiden kanssa asiakas painiskelee. Millaisia haasteita tai tarpeita hänellä on? Miten näihin haasteisiin voitaisiin löytää ratkaisu?
Lue opasSisältömatriisi
Pidä myynnin ja markkinoinnin sisällöt siististi järjestyksessä. Auta myyntiä löytämään tuotetut sisällöt ja resurssit helposti yhdestä paikasta. Lataa valmis Excel-pohja, jossa sisällöt järjestetään kolmeen eri kategoriaan.
Lataa sisältömatriisiSMART Marketing Goals -laskuri
Tarvitsetko lisää kävijöitä sivustollesi, uusia liidejä vai lisää asiakkaita? Missä ajassa tavoitteet tulisi saavuttaa ja tulosten näkyä? Hyödynnä valmis Excel-laskuri ja määrittele markkinoinnille järkevät tavoitteet.
Lataa laskuri