Prami Growth Agency
Blog
Tilaa blogi:
Kenelle inbound-markkinointi sopii?
Lähtökohtaisesti inbound-markkinointi sopii melkein kaikenlaisille yrityksille, mutta toimiakseen kunnolla se vaatii...
Myynti + markkinointi = tehokasta strategiaa
HubSpotin vuosittain tekemä State of Inbound -tutkimus selvittää myynnin ja markkinoinnin tilaa maailmanlaajuisesti.
Inbound-markkinoinnin tila 2016: Prospektointi on kaikkein hankalinta
HubSpotin vuosittain tekemä State of Inbound -tutkimus selvittää myynnin ja markkinoinnin tilaa maailmanlaajuisesti.
Social selling puhuttaa – ja syystä
Social selling on nostattanut viime vuosien aikana vilkasta keskustelua myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten...
Inbound-markkinoinnilla laadukkaampia liidejä
HubSpot tutkii vuosittain maailmanlaajuisessa State of Inbound -raportissa tuhansien myynnin ja markkinoinnin...
Miten inbound eroaa sisältömarkkinoinnista?
Toisinaan markkinointimaailman termien merkitykset saattavat olla päällekkäisiä. Käsittelimme aiemmin blogissa...
Markkinoinnin automaatio helpottaa, mutta ei ratkaise kaikkea
Jokaisen pienen työn tekemiseen käsin ei kannata tuhlata aikaa, sillä markkinoinnin automaatio on apuna monenlaisissa...
Mitä inbound-markkinointi on?
Inbound on pohjimmiltaan merkityksellisen ja hyödyllisen sisällön tarjoamista käyttäjille, olivatpa ne sitten...
Suoramainos – se aliarvioitu mainosmuoto
Suoramainonta ei ole erityisen trendikästä, koska se ei ole digitaalista eikä saa aikaan "some-pöhinää". Suoraa ei...
8 hyvää syytä hyödyntää videota markkinoinnissa
Näkö mielletään ihmisen hallitsevimmaksi aistiksi. Ei siis pitäisi olla mikään ihme, että videomateriaali on tehokas...