Prami Growth Agency
Blog
Tilaa blogi:
Mitkä kanavat tuottavat eniten liidejä B2B-markkinoinnissa?
Yhtä ja ainoaa oikeaa vastausta kysymykseen ei valitettavasti ole, vaikka se mukavaa olisikin. Parhaiten toimivat...
Näin tuotat parempia liidejä
Jokainen markkinoija pohtii, miten saisi verkkosivustolleen enemmän kävijöitä. Sitäkin suurempi kysymys on, miten nuo...
Inbound-markkinointi: miten valitset sisältöaiheen, joka tuo liikenteen lisäksi euroja
Moni inbound-markkinoinnin tekijä painiskelee kiperän haasteen kanssa. Miten löytää aihe, joka kiinnostaa lukijoita,...
Asiakaslähtöinen markkinointi ja sen hankaluus
Monenko suomalaisen keskisuuren yrityksen verkkosivujen ensimmäinen sana on ”Me”. Aika monen. – Liian monen, tekisi...
Mututiedosta motiiveihin: Ymmärrä asiakastasi ostajapersoonan avulla
Tunne asiakkaasi. Tiedä kenelle myyt. Asetu ostajan kenkiin. Ole siellä missä asiakkaasikin.
Näitä totuuksia...
Työnantaja, markkinoi. Nyt.
Taloussanomat uutisoi suomalaisten teknologiayritysten kasvavasta työntekijäpulasta. Neljän vuoden sisällä tarvitaan...
Liidejä, liidejä ja vielä lisää liidejä
Markkinointi tekee markkinointia ja tuottaa myynnille myytävää. Keskeisin B2B-markkinoijan tavoite yleensä on tuottaa...
Mihin kohtaan markkinointistrategiaa hakusanamainonta istuu?
Luin vastikään mielenkiintoisen hakusanamainontaa käsittelevän blogikirjoituksen Larry Kimiltä. Kirjoituksessaan hän...
Miksi markkinointi rakastaa HubSpot-järjestelmää?
HubSpot on markkinoinnin ja myynnin järjestelmä, jonka tarkoituksena on kasvattaa yrityksen myyntiä. Tämä tehdään...
State of Inbound 2017: Social sellingin suosio kasvaa
Kirjoitimme aiemmin social sellingin eli sosiaalisen myynnin noususta. Asiasta on nyt uutta vankkaa tutkimustietoa.