Prami Growth Agency
Blog
Tilaa blogi:
Inbound-markkinointi – buzzword vai pelastus?
Inbound-markkinointi hyvin toteutettuna on pelastus sekä markkinoijalle että asiakkaalle. Se on hyväksi sisällöille,...
Luovuutta ja rohkeutta kampanjakalenteriin
Kivijalkakaupoista tutut kausipohjaiset alennuskampanjat olivat pitkään vakiintunut tapa kampanjoida myös...
Tuottaako Facebook-mainontasi tarpeeksi tulosta?
Facebook-mainoksen tai -kampanjan toimivuutta on toisinaan vaikea arvioida. Erityisesti, jos aikaisempaa kampanjadataa...
Sisällöt ostopäätöstä vahvistamaan
Hyvä myyjä tuntee asiakaskuntansa ja näkee jo kauas, mikä kuhunkin asiakkaaseen vetoaa. Tämä pätee myös...
Vinkit verkkokaupan suunnitteluun
Verkkokauppavierailusta jää kävijälle useimmiten päällimmäisenä mieleen sivuston käytettävyys, mutta myös...
Luotettavuus luo verkkokaupan perustan
Luottamusta herättävä verkkokauppa on selkeä kokonaisuus, jossa asiat ovat omilla luontevilla paikoillaan.
Vasta...