Prami Growth Agency
Blog
Tilaa blogi:
Sivustouudistus edessä? Ketterä GDD tuottaa tuloksia ja säästää aikaa
Jo pelkkä ajatus sivustouudistuksesta tuottaa monessa yrityksessä tuskanhikeä, ja projektin käynnistäminen voi helposti...
HubSpot Video (ja paljon muuta) on täällä
HubSpot julkaisi juuri päättyneessä INBOUND-tapahtumassa hurjan määrän uusia ominaisuuksia, päivityksiä tuotteisiinsa...
Työnantaja, markkinoi. Nyt.
Taloussanomat uutisoi suomalaisten teknologiayritysten kasvavasta työntekijäpulasta. Neljän vuoden sisällä tarvitaan...
Liidejä, liidejä ja vielä lisää liidejä
Markkinointi tekee markkinointia ja tuottaa myynnille myytävää. Keskeisin B2B-markkinoijan tavoite yleensä on tuottaa...
Mihin kohtaan markkinointistrategiaa hakusanamainonta istuu?
Luin vastikään mielenkiintoisen hakusanamainontaa käsittelevän blogikirjoituksen Larry Kimiltä. Kirjoituksessaan hän...
Sujuvampaa, monipuolisempaa ja inhimillisempää verkkokauppaa, kiitos!
Kartoitimme eri ikäisten verkkokauppa-asiakkaiden käyttäytymistä kyselyn avulla. Halusimme muun muassa selvittää, miksi...
Miksi markkinointi rakastaa HubSpot-järjestelmää?
HubSpot on markkinoinnin ja myynnin järjestelmä, jonka tarkoituksena on kasvattaa yrityksen myyntiä. Tämä tehdään...
Apteekin verkkokaupassa luotettavuus on avainasia
Helsingin Sanomat uutisoi taannoin apteekkien verkkokaupoista ja siitä, että asiakkaat eivät vielä ole löytäneet...
State of Inbound 2017: Social sellingin suosio kasvaa
Kirjoitimme aiemmin social sellingin eli sosiaalisen myynnin noususta. Asiasta on nyt uutta vankkaa tutkimustietoa.
Verkkokaupan markkinointi – kanavat synkkaan
Monikanavainen markkinointikampanja vaatii monen langanpään yhdistämistä. Jos kanavat eivät ole synkassa,...