Prami Growth Agency
Blog
Tilaa blogi:
Smarketing: myynnin ja markkinoinnin yhteistyö vaatii työtä, mutta palkitsee
Markkinoinnin tehtävä on helpottaa myyntiä. Silloin homma sujuu, kun markkinointi ja myynti toimivat hyvin yhteen....
Sales Enablement: millaisia sisältöjä myynti tarvitsee?
Sales Enablement tarkoittaa teknologiaa, prosesseja ja sisältöjä, jotka auttavat myyntiä toimimaan tehokkaasti ja...
Hyviä sisältöformaatteja B2B-liidigenerointiin
Hyvän B2B-liidigenerointikampanjan ydin on kiinnostava sisältö, joka tuottaa lisäarvoa ja hyötyä yrityksen...
Mitkä kanavat tuottavat eniten liidejä B2B-markkinoinnissa?
Yhtä ja ainoaa oikeaa vastausta kysymykseen ei valitettavasti ole, vaikka se mukavaa olisikin. Parhaiten toimivat...
Näin tuotat parempia liidejä
Jokainen markkinoija pohtii, miten saisi verkkosivustolleen enemmän kävijöitä. Sitäkin suurempi kysymys on, miten nuo...
Inbound-markkinointi: miten valitset sisältöaiheen, joka tuo liikenteen lisäksi euroja
Moni inbound-markkinoinnin tekijä painiskelee kiperän haasteen kanssa. Miten löytää aihe, joka kiinnostaa lukijoita,...
Sivustouudistus on jatkuva prosessi
Suunnittele hyvin, julkaise nopeasti, paranna jatkuvasti. Siinä on ketterän sivustouudistuksen palikat tiiviisti...
Verkkosivusto on yrityksen paras myyjä
Verkkosivusto kohtaa asiakkaat jo paljon ennen kuin asiakas keskustelee myyjän tai muun yrityksen yhteyshenkilön...
Asiakaslähtöinen markkinointi ja sen hankaluus
Monenko suomalaisen keskisuuren yrityksen verkkosivujen ensimmäinen sana on ”Me”. Aika monen. – Liian monen, tekisi...
Mututiedosta motiiveihin: Ymmärrä asiakastasi ostajapersoonan avulla
Tunne asiakkaasi. Tiedä kenelle myyt. Asetu ostajan kenkiin. Ole siellä missä asiakkaasikin.
Näitä totuuksia...