Ilmainen HubSpot CRM sisältää nyt sähköpostimarkkinoinnin työkalut
HubSpot CRM -järjestelmä yhdistää myynnin datan ja markkinoinnin automaation helposti hallittavaksi ja kustannustehokkaaksi kokonaisuudeksi.
HubSpot CRM -järjestelmä yhdistää myynnin datan ja markkinoinnin automaation helposti hallittavaksi ja kustannustehokkaaksi kokonaisuudeksi.
HubSpot julkaisi heinäkuun superhelteiden keskellä varsin kuuman päivityksen ilmaiseen CRM-järjestelmäänsä. Ei siinä vielä mitään, että HubSpot CRM on oikeasti ilmainen ja kattava asiakkuudenhallintajärjestelmä, nyt HubSpot tarjoaa kaikille CRM-käyttäjilleen ilmaiseksi myös työkalut sähköpostimarkkinointiin. Bonuksena ilmaiset mainonnan työkalut kattavat jatkossa Facebookin lisäksi myös LinkedInin ja Googlen mainonnan. Mitä tämä päivitys sitten käytännössä tarkoittaa?
Yhtenäinen teknologiastack tuo myyntiin ja markkinointiin ajansäästöä, kustannustehokkuutta sekä sujuvuutta
Myynnin ja markkinoinnin työkaluja ja teknologioita on markkinoilla pilvin pimein. HubSpotin Scott Brinkerin eeppistä Marketing Technology Landscapea vilkaisemalla saa hyvän (joskin luultavasti jo vanhentuneen, sillä kehityksen vauhti on kova) kuvan maailmanlaajuisesta markkinatilanteesta.
Sirpaloituvassa markkinassa on kuitenkin muutama vaaran paikka:
- Kun yritys poimii työkalun sieltä ja toisen täältä, teknologiapakki kasvaa liian suureksi. Sen hallinta käy mahdottomaksi ja käyttöön tuhrautuu liikaa aikaa.
- Työkalujen kustannukset saattavat salakavalasti kasvaa, sillä vaikka osa niistä olisikin ilmaisia, monet oikeasti hyödylliset ominaisuudet ovat usein premium-hinnoittelun takana.
- Yhteensopivuus voi monen työkalun pakissa tuottaa tarpeetonta tuskaa: vaikka monet työkalut sisältävätkin monipuolisia integraatio-ominaisuuksia, eivät ne silti välttämättä toimi laajemmassa kokonaisuudessa aivan kitkatta.
Kun yritys panostaa yhteen integroituun teknologiastackiin, ovat edut kiistattomat. Hallinta tapahtuu yhdestä paikasta, kustannukset eivät karkaa käsistä, ja työkalut toimivat saumattomasti yhdessä. Lisäksi kaikilla on pääsy yhteiseen dataan.
HubSpot CRM tuo tekemiseen läpinäkyvyyttä sekä tukee liidien hallintaa ja asiakaspolun rakentamista
HubSpot CRM sopii erityisesti kasvuyrityksille, sillä se skaalautuu helposti käytön mukaan. Uusien ominaisuuksien myötä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö helpottuu, ja siitä saadaan enemmän tehoja irti.
Myynnille HubSpot CRM tarjoaa työkalut tehokkaaseen pipelinen rakentamiseen ja liidien seurantaan. Selkeästä dashboardista näkee yhdellä silmäyksellä voitetut ja hävityt kaupat, sovitut tapaamiset, asetetut quotat ja paljon muuta.
Järjestelmä myös kirjaa kaikki yhteydenotot kontakteihin automaattisesti, joten tehdyt puhelut, verkkopalaverit, sähköpostit ja jopa someviestit löytyvät kätevästi yhdestä paikasta, eikä niitä tarvitse kaivaa kalenterin tai puhelimen uumenista.
Lisäämällä CRM:ään sähköpostimarkkinoinnin työkalut HubSpot antaa käyttäjilleen mahdollisuuden yhdistää markkinoinnin automaation ja myynnin datan, ja rakentaa kokonaisia asiakaspolkuja yhden järjestelmän sisällä.
Työkaluilla voi luoda kontaktilistoja ja lähettää jopa 2000 sähköpostiviestiä kuukaudessa. Sähköpostieditori sisältää valmiita, helposti muokattavia viestipohjia, jotka on testattu eri laitteille. Analytiikka luonnollisesti kuuluu pakettiin, joten kontaktien edesottamukset lähetettyjen viestien tiimoilta kirjautuvat järjestelmään automaattisesti.
Mainonnan osalta HubSpot CRM -käyttäjät voivat nyt hallita maksetun Facebook-mainonnan lisäksi Googlessa ja LinkedInissä tekemäänsä mainontaa. Mainostyökalu sisältää myös konversiotason raportoinnin.
Kokeile uusia ominaisuuksia itse! Tarjoamme yrityksellesi ilmaisen HubSpot CRM:n käyttöönoton kahvikupin hinnalla.